Jaka rozrywka po pracy?

Jaka rozrywka po pracy?

Ulotki nieruchomości – 10 porad, które musisz wiedzieć

ulotki nieruchomości są tanim i bardzo skutecznym narzędziem marketingowym, że każdy pośrednik powinien być włączenie do ich ogólnej strategii reklamowej. Pełnokolorowe ulotki uwiarygodnić firmy generują błyskawiczne prowadzi, i dostarczy Ci narzędzia, które wizualnie wyświetla korzyści z każdym obiektem.

pośrednicy myślących drukowanie w pełnym kolorze ulotki luzem za jedyne 0,02 $ każda, a następnie włóż ulotek do lokalnych gazet do dystrybucji. Wkładki Gazeta kosztuje tylko 1/3 ceny direct mail i zazwyczaj produkują jednakowe wskaźniki odpowiedzi. Dodatkowo, wkładki prasowe mogą być teraz kierowane przez kod pocztowy tak, że lotnicy nie idą na marne. Za jedyne 0,10 $ za siebie – można zaprojektować, wydrukować i dostarczyć w pełni kolorów, ulotki nieruchomości.

Oto 10 porad, aby zmaksymalizować efektywność ulotek Nieruchomości:

Zawsze drukowanie w pełnym kolorze na papierze błyszczącym (według gazety Association of America, reklamy kolor zdobyć 62% wyższe niż reklamy czarno-białe).

Jaka rozrywka po pracy?

Podkreślić korzyści każdej posesji (wspaniały widok, ogromne szafy, itp)

Za pomocą wysokiej jakości obrazów (zdjęć potencjalnych klientów, Impress swoje szanse!)

Utwórz nagłówek dla każdej nieruchomości ( „tradycyjny urok” lub „Plaża Oasis”)

Łatwo znaleźć informacje kontaktowe (1-800 #, E-mail, adres, godziny)

Wyniki Tracking (obejmuje kupon, telefon #, lub element reklamy specyficzne śledzenia wyników)

Jaka rozrywka po pracy?

Skorzystaj z zamówienie (wiele stron internetowych i firm poligraficznych oferują darmowe lub ultra tanich narzędzi projektowych ulotki. Użyj swojej kreatywności, być oryginalne!)

Natychmiastowa On Location Guide (ulotki nieruchomości funkcjonują również jako przewodnik podkreślając kluczowe cechy jednocześnie perspektywy odwiedzają właściwość)

Konwersja nieruchomości do księgi (Upewnij się, że ulotka ma taką samą „czuć” jako właściwość – pomyśl o motywy)

Broszura Tanie (Wybierz doświadczonego i tania ulotka nieruchomości firma poligraficzna, aby zaoszczędzić czas, pieniądze i wykorzystać lat doświadczenia)

Stosując się do tych 10 wskazówek, można zwiększyć szybkość reakcji swoich ulotek i generowania nowych, ekscytujących prowadzi. Pamiętaj, że wszystko to ma jeden konwersji uzasadnić małą inwestycję w reklamy drukowanej!

Wpis zawdzięczamy http://raportoddzialywania.pl